9.20.2024

豆型クッキーを焼きました! Bean-shaped cookies!

豆のクッキー型をカスタムオーダーして。3Dプリンターで簡単に作れるそうなので、非常にお手頃な価格でできました。クッキー作り自体も、材料を袋に入れて混ぜるだけ、なのでとても簡単だった!前日に作っておいて、焼くだけ!にしておく。これは便利。今度はチョコペンかなにかでデコりたいなと思いました!

I expressed my love for beans by making bean-shaped cookies with custom-made bean cookie cutter. It was inexpensive to order, as it was made with a 3D printer. It was super easy to make cookies!  Just mix ingredients in a plastic bag, no kneading or fermenting necessary. It might be a good business, actually... Though butter was kinda expensive.  Next time I bake cookies, I'd like to decorate it with icing or something....





No comments:

Post a Comment