2.23.2023

Kannabe ski resort 神鍋スキー場

A weekend trip to Kannabe ski resort and Kinosaki hot spring town. It was a lot of fun with a big group of people, despite being it so cold and rainy.  And I completed my mission to make a snowman with a real carrot🥕  Snowy roads reminded me of Michigan, but they seem to top off some snow with snow making machines. Interesting to see snow made of ice crystals (if it makes sense)❄️

神鍋高原スキー場と城崎温泉に行ってきました〜 大人数で楽しかった。本物の人参で雪だるまを作るミッションを達成しました〜⛄ 雪深いミシガンを思い出しました。スキー場の表面の雪はたぶん人工降雪機で作ったものだったので、本物の雪とはちょっと違った、かな…?










No comments:

Post a Comment