12.14.2009

Going to gain weight??

My experiments are the busiest now, in addition to preparation for the English seminar in which I have to be a presenter this Friday...

I came back at 8.30 and had dinner at 9 pm! Since I was very hungry, I ate a lot. If this kind of lifestyle continues, I am surely going to gain weight... In winter it is easy to gain weight (partly because of the enjoyable events coming soon) for the first place, how much more if you eat quite late and a lot?

I don't worry too much though... Hungriness is the sign that your body needs some energy. What is important is not to overdo it.

2 comments:

  1. 久々コメントしますー!!

    うちも、春ねかしつけてからご飯とかで9時近くになることもあるんだよね・・・・・ふたりともがっつり食べるけど(笑)
    今日早々にお返事出したので、待っててね♪♪

    研究室ますます忙しいみたいだけど、あまり無理しないでね。

    ReplyDelete
  2. ありがとー! お返事届きました。
    そうかぁ、まりも遅くなるんだね。がっつり食べるよね(笑)。しょうがなーい^^

    あと2日で冬休みだから、忙しさも一息つくと思う。がんばるよ!ありがとう~ まりも体に気をつけてね。

    ReplyDelete