5.29.2022

Everything in the garden is rosey! - 中之島バラ園とドイツカフェ

Rose garden is in bloom - an oasis found in the middle of Osaka city with 2.6 million people. 🌹🌹 Also visited a fancy German cafe, which made my day! 

中之島のバラ園が綺麗でした!それからドイツカフェに。良い休日。シュトゥルーデル人気過ぎて14時には既にうりきれだった!!ひええ


きのこのキッシュ




サシ入り、A5ランク。jk

バラの描き方の取材でもありました









Fleischkase ... ham-like, boxed shaped meatloaf-kind of food.  Everything was so tasty! And the presentation was fantasitc! フライシュケーゼ。直訳は肉チーズだけど、チーズが入っているのではなくて、形がチーズっぽいかららしい。チーズというよりは…食パンにみえる??
バウムクーヘンもtk氏のを半分いただきました。しっとりできめが細かくて美味でした…。

DallMayer (Cafe Amadeus Story) というお店。





No comments:

Post a Comment