11.11.2023

Greenville SC 行ってきました〜

Greenville, SC is a beautiful place to stay with lots of good restaurants, lovely red brick floors, and plenty of nature.  There are many historic exhibits on the streets.  Westin is an old and classy hotel with European-style decor.  There were live piano concerts on the first floor in the evenings.

Travel was long, but very smooth both ways. This trip was so worthwhile beacuse it was very nice to see new and famiiliar faces of my fellow bean researchers at the conference.  I highly appreciate the friendly, cooperative atomosphere of the community.  My presentations (oral & poster!) went alright, and I got inspiration and motivation for future work.  All good! 

サウスカロライナ州グリーンビルは、何も知らずに行きましたが、美味しいレストランがたくさんあり、美しい赤レンガの床があり、自然もたくさんある、素晴らしい場所でした。 通りには歴史的な展示物も多く、 ウェスティンはヨーロッパ風の内装が豪華なホテルです。 夜は1階でピアノの生演奏もありました。

移動は長かったですが、往復ともとてもスムーズでした。感謝感謝。学会で豆の研究者たちにまた会うことができ、再会したり新しい人たちと出会ったり、豆研究の新たな知見を学ぶことができてとても有意義でした。 この豆学会のフレンドリーで協力的な雰囲気がとても心地よいです。 私のプレゼンテーション(口頭&ポスター!!)もうまくいったし、将来の研究方針とかモチベーションも得ることができました。 よい旅でした!


















No comments:

Post a Comment